Més de 100 persones es sumen al Mètode Restart del psicòleg Ferran Tort, a través de la formació de la Fundació Impulsa per orientar i acompanyar adolescents

Estimulant, engrescador, energètic, refrescant, inspirador, il·lusionant, brutal, i un seguit d’adjectius més són els que van voler compartir les persones assistents a la xerrada, que van valorar molt positivament: “He gaudit molt i m’emporto molts elements de reflexió i molts conceptes per aprofundir i per indagar” o bé “Moltes gràcies, feia molt temps que no trobava algú amb aquesta gran capacitat de transmetre.

Marxo amb ganes de començar a actuar ja”, són algunes de les opinions recollides de les més de 100 persones que van poder conèixer de primera mà el mètode ‘Restart’ del psicòleg Ferran Tort.

A través del seu cas de superació personal, Tort va donar eines a les més de 100 persones que van participar a la xerrada en línia organitzada per la Fundació Impulsa sobre els 4 passos per acompanyar i orientar a joves adolescents. Mitjançant les tècniques Ikigai, el Growth Mindset, la metodologia Agile, i el poder dels hàbits, Tort va explicar com, malgrat la dificultat que va tenir de jove per saber cap on dirigir la seva vida, ha aconseguit l’èxit actual que l’ha portat a ser formador en l’acompanyament a alts directius, joves i famílies.

Treballar el desenvolupament maduratiu del jove per afrontar noves realitats i superar obstacles; tenir estratègies pràctiques per identificar, planejar i, finalment afrontar els majors objectius tant a nivell personal com professional dels adolescents; aprendre com passar a l’acció amb la finalitat que el jove pugui executar els seus plans i assolir els seus objectius aplicant la metodologia Agile de manera sistemàtica, i comprendre la gran importància dels hàbits, com element clau i imprescindible per fer sostenible el canvi del jove. Aquests són alguns dels reptes que ja poden posar en pràctica les persones assistents a la xerrada.

Ferran Tort és psicòleg, coach i formador graduat en psicologia per la Universitat de Barcelona, amb menció en Educació i ha format directius d’algunes de les majors multinacionals del món creant una metodologia pròpia del pla d’acció, el Restart.

L’acompanyament que fem als joves és possible gràcies a la xarxa d’agents que s’impliquen amb el Mètode Impulsa. Per això, i perquè confiem en els joves i creiem que si els donem oportunitats poden arribar on es proposin, entenem que és essencial la formació en competències transversals per garantir un acompanyament de qualitat. Així, aquesta és una de les moltes propostes de la Fundació Impulsa amb l’objectiu de seguir fent créixer la xarxa al territori entre els joves i les seves famílies, les empreses, els mentors i mentores, les entitats, els centres educatius i les institucions per avançar cap a una societat més justa i cohesionada.