Celebrem Sant Jordi venent roses i llibretes solidàries a 4 ciutats

Durant la Diada de Sant Jordi vam ser presents a Vic, Igualada, Sabadell i Olot amb parades al carrer. Persones de l’equip, ajudades per joves Impulsers, van muntar parades per a vendre roses i llibretes solidàries. Aquestes llibretes son úniques ja que contenen il·lustracions i textos inèdits dels joves Impulsers que estan cursant un cicle de Formació Professional gràcies a la Beca Impulsa i expressen què és per a ells el seu pas per la Fundació.

Durant la jornada vam poder explicar el nostre projecte social a totes les persones que van interessar-se i va ser una bona manera de visibilitzar la tasca de la Fundació en una diada tan especial. Agraïment a totes les persones que van passar per les parades, les que van comprar roses i/o llibretes, o que simplement van venir a saludar-nos.