Participa a la #JornetFest, un acte solidari en favor de la Fundació Impulsa

El proper 27 de juliol, a les 20:30 h, la Fundació Impulsa, de la mà d’Helena Jornet Finques, organitzem la 2a edició de JornetFest, un esdeveniment solidari on podreu gaudir de bona música, bon menjar, i algunes sorpreses, i tot en un entorn immillorable: el village del Festival de Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols.

Una iniciativa solidària on, a més de gaudir d’una nit d’estiu sota el cel de la Costa Brava, col·laborareu amb la Fundació Impulsa, una entitat que acompanya joves en situació de vulnerabilitat socioeconòmica per a que cursin cicles de Formació Professional.

L’esdeveniment tindrà una durada aproximada de 3 hores, durant les quals s’oferirà un sopar als assistents mentre sona bona música. També s’organitzarà un sorteig amb moltes sorpreses i la inestimable col·laboració d’empreses, hotels, restaurants i comerços, i es donarà a conèixer la tasca social que realitza la Fundació impulsa.

No us ho podeu perdre, l’aforament és limitat. Cada entrada té una aportació mínima de 100€. Si voleu col·laborar amb la Fundació Impulsa, però no podeu assistir a l’acte, compreu la vostra entrada i seleccioneu l’opció Fila 0.