Agraïm els 4 anys de dedicació de la Núria Cinca com a Ambaixadora del Berguedà, que enguany finalitza la seva tasca

Des del curs 2019-20 la Núria Cinca ha estat, juntament amb Xavier Francàs, l’Ambaixadora de la Fundació Impulsa al Berguedà. Adjunt a gerència de l’empresa Veserkal, dedicada al disseny, desenvolupament i construcció de maquinària específica destinada a línies de producció i d’envasat de productes, Núria Cinca ha contribuït al creixement de la Fundació Impulsa al territori, fent arribar la nostra tasca al teixit empresarial i social de la comarca durant aquests darrers quatre anys, en què s’han acompanyat i becat un total de 42 joves a la comarca, 24 dels quals ja s’han graduat.

Ara, Cinca deixa la figura d’Ambaixadora satisfeta del temps compartit: “Estic molt contenta d’haver format part d’aquest projecte, de veure el procés d’implentació i adonar-me que des de zero s’ha arribat fins on s’ha arribat ara, consolidant el projecte i implicant tants agents en aquest treball en xarxa. Tot i deixar d’assumir aquesta figura, el meu suport al projecte continua, perquè tothom qui em demani informació sobre la Fundació Impulsa. només tindrà bones paraules per part meva; és un projecte necessari socialment i per al teixit empresarial”, assegura Cinca.

Des de la Fundació Impulsa volem agraïr la seva tasca desinteressada i amb aquesta voluntat li hem fet un petit homenatge durant l’acte de tancament de curs que s’ha dut a terme amb els Impulsers i mentors del Berguedà, en què el President de la Fundació Impulsa, Carles Cuyàs, li ha dedicat unes paraules: El 2019 començàvem aquest camí amb 14 joves del Berguedà. Durant tot aquest temps Núria, ens has acompanyat construint aquest camí, no sempre fàcil, però sí ple de fites, talent, somnis, i sobretot futur. El futur d’aquests joves que avui seuen aquí i que, gràcies a haver continuat els seus estudis en Formació Professional, serà millor en l’àmbit professional; però no només el seu, també el del territori. Avui que t’acomiades com a Ambaixadora, et volem donar les gràcies per haver-nos estès la mà en aquest innovador projecte social i per haver cregut en la nostra tasca des del primer dia. Moltes gràcies Núria per la teva dedicació”.

Els Ambaixadors i Ambaixadores són persones arrelades al territori i amb una trajectòria professional rellevant que, de manera altruista,  acosten el projecte al teixit empresarial i social. Actualment La Garrotxa, el Berguedà, el Moianès, el Baix Empordà, el Bages, l’Anoia, Terrassa i Sabadell compten amb una ambaixadoria a cadascun d’aquests territoris on és present la Fundació Impulsa.