Patel s’incorpora com a Organització Impulsora Honorífica per col·laborar en l’acompanyament formatiu i humà dels joves Impulsers

L’empresa especialitzada en producció porcina es compromet amb la tasca de la Fundació Impulsa de promoure l’accés a estudis Formació Professional als joves d’Osona

La xarxa d’Organitzacions Impulsores d’Osona creix amb la incorporació de l’empresa Patel, del Grup agroalimentari Vall Companys, que se suma al col·lectiu d’empreses compromeses amb les oportunitats professionals dels joves de la comarca.

Aquests estudiants, tot i que compromesos i amb gran motivació per continuar la seva trajectòria acadèmica i personal, hi tenen més difícil accés, arrel de la vulnerabilitat de la seva situació socioeconòmica. Per aquest motiu, la col·laboració d’organitzacions és clau per poder seguir oferint acompanyament i el finançament d’una beca Impulsa per promoure un projecte professional i vital de qualitat als joves.

La Fundació Impulsa acompanya 77 joves Impulsers d’Osona al llarg d’aquest curs 2020-21 i preveu ampliar l’oferta de beques per l’any vinent.