Patronat, Ambaixadors, representants de la Fundació Nous Cims i equip tècnic plantegen estratègia i reptes de la Fundació Impulsa pels propers anys

La trobada ha permès també fer un balanç del curs 2020-21 i donar la benvinguda als nous Ambaixadors i Ambaixadores Impulsa

La Fundació Impulsa ha celebrat la trobada anual amb el patronat de l’entitat, els Ambaixadors Impulsa, representats de la Fundació Nous Cims i l’equip tècnic per conèixer i compartir els resultats obtinguts durant el curs 2020-21 i plantejar l’estratègia per seguir consolidant-se el curs vinent.

Un dels principals objectius assolits és el creixement de la Fundació en tots els àmbits:

• L’oferta de beques Impulsa ha crescut, passant dels 154 alumnes becats aquest curs 2020-21 a una previsió de 240 per al curs vinent en 8 territoris.
  • Durant el curs actual la Fundació Impulsa està acompanyant joves d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà i el Moianès. A partir del proper curs 2021 – 22 també rebran el nostre suport joves del Bages, el Baix Empordà i dels municipis de Terrassa i Sabadell.
  • A nivell acadèmic, s’han implementat millores en el pla formatiu, consolidant així la formació com a línia estratègica de l’entitat i també s’engeguen nous programes per enriquir la formació i l’acompanyament dels joves becats en en el creixement humà i professional. En destaca el Programa Impulsa Oportunitats, centrat en potenciar l’aprenentatge i experiència en el món laboral.
  • Per poder-ho fer, s’han incorporat noves persones a l’equip tècnic de la Fundació Impulsa que actualment compta amb 9 treballadores.
  • A nivell econòmic, des del curs 2019-20 fins a l’actualitat s’han incorporat més de 20 empreses col·laboradores i 6 administracions públiques, i la taxa de fidelització de les organitzacions que renoven la col·laboració anual és del 97%. A més a més, s’han venut 1.200 llibretes solidàries gràcies a la col·laboració de particulars i empreses.

La trobada també ha servit per posar en valor les noves aliances estratègiques que aporten coneixement, solidesa i validació a la tasca de la Fundació Impulsa, com ara Fundació GironaEst, Coordinadora Catalana de Mentoria, ESADE Alumni, o la incorporació de l’entitat a la Federació d’Entitats de Catalunya d’Acció Social (ECAS).

La reunió, que ha tingut lloc al Seminari de Vic, ha estat una bona oportunitat per donar la benvinguda als nous Ambaixadors i Ambaixadores de la Fundació Impulsa Gerard Albertí, CEO d’Estal i Ambaixador al Baix Empordà; Salva Ramon, president de Frime i Ambaixador a Terrassa; Tania Nadal, Ambaixadora a Sabadell; Anna Guixà, emprenedora a Let’s Comunica’m i Ambaixadora al Moianès; Imma Riba, consellera delegada de Viscola i Montserrat Cullerés CEO de Petro Pintó, ambdues Ambaixadores al Bages.

Agraïm l’assistència a l’acte i el suport en la tasca de l’entitat, des d’on seguirem treballant per impulsar un futur ple d’oportunitats acadèmiques, professionals i personals dels joves.