Aquest Sant Jordi regaleu als vostres treballadors la Rosa i la Llibreta Solidària de la Fundació Impulsa

Aquest Sant Jordi us podeu implicar encara més en la formació i el futur professional dels joves Impulsers regalant als vostres treballadors la rosa i la Llibreta Solidària de la Fundació Impulsa
En motiu de la Diada de Sant Jordi, hem tornat a editar una nova Llibreta Solidària i la posem a la vostra disposició perquè la pugueu regalar als vostres treballadors/es, conjuntament amb una rosa. És una llibreta especial per a nosaltres ja que recull il·lustracions i textos creats pels joves Impulsers que actualment estan cursant un cicle formatiu. Amb breus escrits i dibuixos han volgut mostrar la motivació amb la que encaren el seu futur, així com el que representa el seu pas per la nostra fundació.

Llibreta de 100 folis de color blanc, imprès amb paper reciclat.

Oferim 3 opcions solidàries:

I perquè pugueu fer un primer tastet de com és la llibreta, us deixem dues pàgines amb il·lustracions de joves Impulsers.

Podeu fer la vostra comanda