Xerrada online, divulgativa i oberta a tothom: ens endinsem en el mètode ‘Restart, els 4 passos per acompanyar i orientar adolescents’, de la mà del psicòleg Ferran Tort

Disposar d’eines pel desenvolupament maduratiu del jove amb les quals afrontar noves realitats i superar obstacles; tenir estratègies pràctiques per identificar, planejar i, finalment afrontar els majors objectius tant a nivell personal com professional dels adolescents; aprendre com passar a l’acció amb la finalitat que el jove pugui executar els seus plans i assolir els seus objectius aplicant la metodologia Agile de manera sistemàtica, i comprendre la gran importància dels hàbits, com element clau i imprescindible per fer sostenible el canvi del jove.

Aquests són alguns dels objectius que persegueix la xerrada gratuïta ‘Restart: els 4 passos per acompanyar i orientar adolescents’ que oferim des de la Fundació Impulsa a mans del psicòleg Ferran Tort.

Ferran Tort és psicòleg, coach i formador graduat en psicologia per la Universitat de Barcelona, amb menció en Educació i ha format directius d’algunes de les majors multinacionals del món creant una metodologia pròpia del pla d’acció, el Restart. En la xerrada que proposem des de la Fundació Impulsa, es podrà conèixer a fons aquest mètode en una sessió virtual oberta a tothom que estigui interessat en l’acompanyament i creixement personal dels joves i per la qual cal inscriure’s prèviament clicant aquí ja que les places són limitades. La xerrada es farà el proper dimecres dia 16 de febrer de les 19h a les 20.30h.

L’acompanyament que fem als joves és possible gràcies a la xarxa d’agents que s’impliquen amb el Mètode Impulsa. Per això, i perquè confiem en els joves i creiem que si els donem oportunitats poden arribar on es proposin, entenem que és essencial la formació en competències transversals per garantir un acompanyament de qualitat. Així, aquesta és una de les moltes propostes de la Fundació Impulsa amb l’objectiu de seguir fent créixer la xarxa al territori entre els joves i les seves famílies, les empreses, els mentors i mentores, les entitats, els centres educatius i les institucions per avançar cap a una societat més justa i cohesionada.