Abac Capital se suma a la xarxa d’Organitzacions Impulsores que fan possible la tasca de la Fundació Impulsa

Fundada el 2014, Abac Capital és una gestora independent de Capital Privat que gestiona fons d’inversions que participen en empreses espanyoles amb negocis sòlids i de creixement per transformar-les cap a un futur més sostenible, més digital i més internacional.

Abac Capital, amb seu a Barcelona i a Madrid, es defineix com una empresa que crea valor sostenible a les seves participades i a les comunitats de les que formen part, i treballa per alinear les seves companyies participades amb l’Agenda 2030. Amb aquesta filosofia de contribuir a la transició sostenible d’Europa, se suma a la Fundació Impulsa per tal d’aportar valor al futur dels joves i vetllar per la igualtat d’oportunitats al territori.

Així ho explica Oriol Pinya, co-fundador d’Abac Capital: “Des d’Abac i les nostres companyies participades treballem per tenir un impacte positiu a les regions on operem. Aquest propòsit comença per col·laborar estretament amb organitzacions com la Fundació Impulsa que fan avançar qüestions fonamentals pel futur del país com la igualtat i l’ocupació dels joves”.

La col·laboració de les més de 140 Organitzacions Impulsores que confien en la tasca de la Fundació Impulsa és imprescindible per seguir garantint el Mètode Impulsa i la sostenibilitat econòmica del projecte, a través del qual ja hem becat 360 joves que han pogut accedir a cicles de Formació Professional. Més d’un 90% dels joves Impulsers es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador més d’aquest èxit del Mètode Impulsa.