Els treballadors de PreZero trien donar suport a la causa social de la Fundació Impulsa entre les més de 190 propostes presentades

La Fundació Impulsa ha estat una de les 10 entitats socials seleccionades per la II convocatòria “Súmate” del programa d’ajudes a projectes socials de PreZero. Projectes que suposen un compromís entre l’organització i els més de 14.000 treballadors per millorar, en aquest cas, el futur laboral dels joves.

PreZero és una empresa internacional en serveis mediambientals i solucions d’economia circular que opera a les comarques de l’Anoia i Osona, que des del 2022 organitza de forma anual la convocatòria “Súmate”. Una iniciativa que neix amb l’objectiu de recolzar projectes que contribueixin  al desenvolupament social, millorant la qualitat de vida dels col·lectius desfavorables i contribuint a la protecció mediambiental i, que d’entre totes les entitats que s’hi presenten, només se’n trien 10 com a finalistes.

Per aquesta edició, els treballadors de PreZero han escollit la Fundació Impulsa entre més de 190 projectes presentats, sota el lema “Impulsant nous camins per construir noves oportunitats”. Haver estat escollits implica que l’import que han donat els treballadors a la nostra causa, ha estat doblat per l’empresa en benefici de la nostra fundació.

Impulsa promou la igualtat d’oportunitats dels joves a través de l’acompanyament en la seva formació, inserció laboral i creixement personal. Joves seleccionats amb criteris econòmics i de motivació per seguir estudiant reben suport per cursar cicles de Formació Professional (FP) i millorar la seva inserció laboral. Durant l’estada a Impulsa, el jove compta amb l’acompanyament de l’equip psicopedagògic de la Fundació, així com també amb el guiatge d’un mentor, i de tot un programa formatiu en competències transversals i professionals. Des de 2015 s’han becat més de 560 joves, 85% dels quals han finalitzat els cicles de FP (versus el 50% de la mitja catalana) i un 74% troben feina vinculada amb els seus estudis.

Aquesta col·laboració, a part de la dotació econòmica, també permet realitzar accions de voluntariat corporatiu per part dels treballadors de PreZero; així com altres accions de col·laboració que es poden desenvolupar en temes de responsabilitat social.

Per aquesta edició, les 10 causes socials guayadores han estat:

• Associació limpOcean
  • Federació Down Galicia
  • Assocaició i ajuda de la paràlisi celebratl “Virgen del valle”
  • Federació APACE Castellano Leonesa
  • Fundació Hermanos Obreros de María