Constantia Labor, experts en seguretat laboral i assessorament de materials auxiliars per alimentació i amants de la constància, se suma com a Organització Impulsora de la Fundació Impulsa

L’empresa familiar Constantia Labor es dedica des del 2006 a la venda, distribució i assessorament de materials auxiliars per a la indústria alimentària i per a Equips de Protecció Individual (EPI). Dos valors que marquen el negoci es basen en la constància i la perseverança, que els han permès aconseguir la fidelització de la clientela i assegurar la qualitat dels seus productes.

Havent viscut en primera persona la importància d’aquests valors, creuen en la tasca d’acompanyament que la Fundació Impulsa fa als joves perquè puguin cursar estudis de Formació Professional (FP) i teixir el seu propi projecte de vida. Per això, se sumen a la xarxa d’Organitzacions Impulsores que fan possible aquest repte. Gabriel Cid, el seu director, explica què els ha portat a sumar-se a la Xarxa d’Organitzacions Impulsores: “Des de Constantia creiem que el major llegat que li pots donar a un jove és la preparació acadèmica i de valors per afrontar la vida. La Fundació Impulsa té clar aquest objectiu amb joves que tot i les seves condicions difícils, volen formar-se i aprofitar aquesta oportunitat. En el moment que vaig rebre la informació sobre com aplicava la Fundació Impulsa aquests valors, vaig tenir clar que Constantia Labor havia trobat el lloc perfecte per ajudar a conquerir el somni d’aquests joves.”

Des dels inicis, l’empresa ha apostat per la qualitat dels seus productes complint amb la normativa vigent i actualment disposa d’una àmplia gamma de productes per treballar en múltiples sectors: sanitari, alimentari, industrial o en qualsevol àrea en la que es manipulin productes químics, dissolvents, olis o grasses.

Des de la Fundació Impulsa agraïm la seva aposta per un futur amb oportunitats pels joves i celebrem la seva adhesió com a Organització Impulsora que contribueix a fer possible  la nostra tasca.