Iniciem càpsules formatives dinamitzades pels Voluntaris de “la Caixa”, professionals especialitzats en el món empresarial que assessoren als joves Impulsers amb inquietud per emprendre

La Fundació Impulsa vol potenciar la projecció professional i personal dels joves Impulsers en totes les vessants que ofereix el món laboral. En aquesta línia, s’han iniciat sessions formatives destinades als joves Impulsers amb iniciativa per engegar un projecte de negoci propi.

Aquesta és una introducció al Programa Impulsa Emprenedoria, que té l’objectiu de proporcionar als joves becats per la Fundació els coneixements i eines bàsiques sobre com engegar i gestionar un projecte empresarial propi a través del mentoratge empresarial i la formació sobre la creació d’un pla de negoci, assessoria legal i en competències transversals.

Tot i que el programa s’implementarà el curs 2021-22, durant el mesos de març i abril ja s’han dut a terme les primeres càpsules formatives vinculades amb el Programa Impulsa Emprenedoria dinamitzades pels Voluntaris de “la Caixa”, professionals especialitzats en el món empresarial. En concret, s’ha ofert formació als joves Impulsers en finances bàsiques per la gestió d’un negoci i gestió de xarxes socials per perfils d’empreses.

Aquesta formació és un proposta innovadora que amplia el ventall formatiu del Mètode Impulsa i complementa l’acompanyament integral als joves en situació socioeconòmica vulnerable becats per l’entitat, amb l’objectiu seguir promovent l’accés a un projecte vital i professional de qualitat.