La Fundació Impulsa d’Osona, premiada al B-Challenge que organitza Ship2B

La Fundació Impulsa d’Osona, que treballa perquè els joves puguin accedir a una formació de qualitat i assolir els seus reptes professionals, ha estat premiada al B-Challenge. Com a reconeixement per la feina ben feta gaudirà del suport Fundació Banc Sabadell per realitzar un pla de comunicació per transmetre la seva tasca.

El B-Challenge es tracta d’un programa ideat per la fundació Ship2B, conjuntament amb l’entitat bancària, que té la voluntat d’impulsar projectes que ajuden a millorar l’ocupació de les persones.
La Fundació Impulsa va aconseguir ser un dels 10 projectes finalistes del B-Challenge. Durant una setmana els seus membres s’han instal·lat a l’M-Startup de Barcelona i han rebut formació de la mà de diversos experts am la voluntat de millorar els seus projectes i teixir estratègies i connexions entre altres emprenedors.

Entre els 10 finalistes hi havia un altre projecte osonenc, la Fundació Projecte i Vida que treballa per oferir equilibri emocional i autonomia a les persones en risc d’exclusió social.