L’Organització Impulsora Frime obre les portes als Impulsers per conèixer de primera mà el seu dia a dia dins el Programa Oportunitats de la Fundació Impulsa

Impulsers de diferents territoris han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà Frime, líder en la comercialització de tonyina sostenible. L’empresa, que ha obert les seves portes als Impulsers permetent-nos visitar la planta de producció més automatitzada i innovadora de Frime, és Organització Impulsora de la Fundació Impulsa i el seu President, Salvador Ramon, és l’Ambaixador de la Fundació Impulsa a Terrassa.

En total 14 joves de La Garrotxa, Osona, Terrassa i Sabadell han gaudit d’aquesta activitat, oberta a tots els Impulsers de les branques tècniques de fabricació mecànica, electricitat i electrònica, instal·lacions i manteniment, informàtica i comunicacions, comerç i màrqueting, administració i gestió i control de qualitat, i hosteleria i turisme.

Durant la visita, els joves s’han interessat per diferents aspectes i han adquirit una visió més propera sobre el hub de Frime situat a Mercabarna com a centre logístic clau per centralitzar les expedicions relacionades amb la seva activitat de negoci, així com també han pogut visitar la planta de producció i conèixer els processos d’elaboració del producte, des de la seva entrada fins a la distribució final, així com els estàndards de qualitat en tot el procés i, la maquinària necessària pel mateix. També han conegut millor una unitat de negoci que gestiona i comercialitza matèries pimes sense processar i, el que els ha permès veure el paper dels perfils comercials i de gestió (perfils administratius) en l’engranatge d’aquests processos.

En aquesta mateixa línia, s’ha explicat als joves com es tradueix la qualitat del producte al sector de destí, la restauració, el que ha portat a una reflexió final de quines són les competències més valorades per una empresa líder en el seu sector i la importància de les soft skills com la capacitat d’empatia, el treball en equip, la iniciativa, o la proactivitat, entre d’altres. En aquest sentit, també s’ha posat de manifest la importància de l’actitud a l’hora de superar un procés de selecció i mantenir un lloc de feina en una empresa que a dia d’avui compta amb més de 600 treballadors.