Ratafia Russet veu en la tasca de la Fundació Impulsa l’essència per un futur amb oportunitats pels joves i se suma a la xarxa d’Organitzacions Impulsores

Aconseguir una bona ratafia no és tasca fàcil. L’aiguardent, les nous verdes, o els clavells en són alguns ingredients essencials però també hi juga un paper important el criteri i la professionalitat de qui l’elabora, i la perseverança d’esperar que el temps doni els seus fruits.
Un dels grans clàssics i major elaborador de la ratafia garrotxina és la ratafia Russet. Elaborada des de l’any 1903 a La Garrotxa, la Ratafia Russet compta amb una fórmula magistral molt ben guardada que l’ha portat ser una de les més reconegudes dels Països Catalans. Ara, la generació que treballa des de l’essència de les plantes aromàtiques, se suma com a Organització Impulsora de la Fundació Impulsa per compartir l’experiència i apostar per l’essència de les persones.
Així ho expliquen els seus responsables: “Creiem en un futur millor i 115 anys ens donen la raó que quan perseveres en el que creus i t’esforces per aconseguir-ho, el resultat és satisfactori. Els joves mereixem oportunitats i saber que des de la nostra parcel·la podem contribuir a fer créixer la tasca de la Fundació Impulsa com ho hem fet amb la Ratafia Russet, ens omple d’orgull”.
La col·laboració de les més de 130 Organitzacions Impulsores que confien en la tasca de la Fundació Impulsa és imprescindible per seguir garantint el Mètode Impulsai la sostenibilitat econòmica del projecte, a través del qual ja hem becat 360 joves que han pogut accedir a cicles de Formació Professional. Més d’un 90% dels joves Impulsers es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador més d’aquest èxit del Mètode Impulsa.