TANQUEM EL CURS A OSONA AMB LA SESSIÓ DE MENTORS I MENTORATS

El dijous 27 de juny vam portar a terme l’última sessió del curs: la sessió de clausura amb mentors i mentorats. Aquesta jornada, amb la col·laboració de Creacció, la vam portar a terme a l’esplanada de l’Alberg Canonge Collell de Vic a les sis de la tarda.

La tarda es va iniciar amb una breu introducció de l’activitat que es portaria a terme per part de la coordinadora de la Fundació Impulsa. Seguidament, alumnes i mentors es van l’activitat a realitzar durant la tarda: un scape box, un scape room portàtil. Entre els setanta mentors i mentorats es van realitzar sis grups i, després d’una breu introducció, cada va treballar per esbloquejar cada una de les caixes.

Els integrants dels equips van treballar de forma conjunta per tal d’aconseguir superar les cinc fases del joc; l’objectiu de desbloquejar la caixa era accedir a un procés de selecció fictici en el qual, dins de cada una de les etapes, hi havia un secret ocult a cada una d’elles que es van anar desvelant a cada fase. Va ser una hora molt intensa mentre els equips van anar trobant les respostes a cada una de les incògnites.

A continuació, es van reunir a tots els alumnes i mentors i Carles Cuyàs, president de la Fundació Impulsa, va procedir a realitzar l’entrega de diplomes pels alumnes que es graduaven en Cicles Formatius de Grau Mitjà i en Cicles Formatius de Grau Superior.

Finalment, l’acte va concloure amb un berenar en el mateix espai on es van generar diversos espais de debat on es van valorar des de l’activitat, fins a la trajectòria del curs acadèmic.