Entreguem més de 90 ordinadors portàtils als nous joves que becarem aquest curs 2022-23

Des de l’equip de Programes de la Fundació Impulsa aquests dies s’està fent entrega dels ordinadors que es faciliten cada any als nous joves Impulsers que reben la beca de la Fundació Impulsa i que necessiten disposar d’aquesta eina per cursar els seus estudis.

En total s’estan repartint més de 90 ordinadors amb els quals la Fundació Impulsa contribueix a reduir l’escletxa digital. Es tracta d’una aposta possible gràcies a les aportacions de les diferents Organitzacions Impulsores que contribueixen a les Beques Impulsa i enguany a més a més, es compta amb l’aportació de Tech Data, que ha donat a la Fundació 15 ordinadors. amb els quals s’ha pogut reduir la inversió que suposa la compra d’aquests dispositius per la Fundació Impulsa. Pel que fa a la gestió dels ordinadors, ha estat possible gràcies a Quopiam, que ha facilitat a la Fundació Impulsa l’espai per guardar-los i fer-ne la posterior entrega als joves Impulsers.

A més del finançament dels estudis i l’acompanyament humà que s‘ofereix als joves, els ordinadors portàtils són una aposta decisiva de la Fundació per a posar la tecnologia a l’abast de tots els joves i promoure la igualtat d’oportunitats.

Des de la Fundació Impulsa també es vol agrair a les diferents entitats i organismes del territori que han cedit espais per poder fer l’entrega d’aquests ordinadors: a la Biblioteca de l’Ajuntament de Palafrugell; a la Masia Freixa de l’Ajuntament de Terrassa; a la Biblioteca Vapor Badia de l’Ajuntament de Sabadell; a l’Oficina Jove del Consell Comarcal de La Garrotxa; a la Cambra del Berguedà, al Consell Comarcal del Moianès i al Nexe – Espai de cultura de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages