Estrenem nova pàgina web per continuar impulsant amb més força oportunitats pels joves

Després d’uns mesos de feina, estrenem nova pàgina web conscients que aquesta plataforma esdevé una eina important per donar a  conèixer la nostra tasca als diferents públics. Més atractiva, amigable i amb continguts detallats dels nostres programes, a través d’aquesta nova web fem un salt qualitatiu pel que fa a usabilitat.

A més, la nova web facilita la col·laboració de tothom que vulgui  aportar el seu granet de sorra en la promoció de la igualtat d’oportunitats dels joves, un espai on donem a conèixer de manera detallada les diferents modalitats de participació amb la Fundació Impulsa. També dediquem un apartat a explicar els nostres serveis de formació i asssessorament a empreses.

En aquesta línia de vetllar perquè els agents d’interès puguin trobar més fàcilment la informació, hem treballat també per proporcionar una imatge més fidedigne de la nostra tasca posant en valor els joves, raó de ser de la Fundació Impulsa. Així mateix, també donem veu als agents implicats a través de les diferents pàgines i en especial a un apartat dedicat al que nosaltres anomenem Protagonistes Impulsa, al mateix temps que oferim continguts en profunditat als nostres públics mitjançant els articles Impulsa Coneixement

A la nova pàgina web també hem volgut posar de manifest la nostra contribució als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i ampliar l’espai de transparència, on es pot trobar la informació referent al control i avaluació de la nostra activitat.

Visiteu-la, passegeu-hi i gaudiu-la! Tan de bo us agradi tant com el projecte que hi ha al darrere!