Sumem esforços amb la Fundació de la Unió Empresarial de l’Anoia per contribuir al progrés del territori on acompanyarem joves per primera vegada aquest curs

Amb l’objectiu de contruibuir al desenvolupament econòmic i social de l’Anoia, on aquest curs 2023-24 hi becarem i acompanyarem joves per primera vegada, hem signat un conveni de col·laboració amb  la Fundació de la Unió Empresarial de l’Anoia (Fundació UEA). L’entitat treballa per a l’orientació professional dels joves d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de la comarca amb la voluntat de retenir el talent que ha d’assegurar la continuïtat i el progrés econòmic d’aquest territori.

A través d’aquest acord, s’estableix un marc de col·laboració per complementar la tasca d’ambdues fundacions i cooperar, en aquest sentit, en els diversos projectes que les dues fundacions desenvolupen amb la missió de promoure la formació, l’orientació i la inserció laboral dels joves, amb la voluntat de generar-los oportunitats reals perquè es puguin forjar un millor futur professional, fomentant la seva ocupació en el món laboral.

Amb aquesta voluntat, també es busca garantir un relleu en el teixit empresarial, i que aquest nou personal estigui ben format segons les necessitats dels sectors industrials. Algunes de les col·laboracions estaran basades en treballar conjuntament en projectes d’orientació professional; la participació al projecte Aula: Professions del Futur, per poder visitar les empreses del territori i conèixer de més a prop la realitat dels sectors industrials i empresarials de la comarca de la Fundació UEA; la col·laboració amb el programa d’emprenedoria de la Fundació UEA, entre altres projectes.

La signatura d’aquest conveni de col·laboració es va formalitzar a mans del president de la Fundació Impulsa, Carles Cuyàs, i del president de la Fundació de la Unió Empresarial de l’Anoia (Fundació UEA), Joan Mateu. A la signatura també hi va ser present Xavier Carles, Ambaixador de la Fundació Impulsa a l’Anoia.