Patronat, Ambaixadors i representants de la Fundació Nous Cims participen a la trobada anual de balanç i reflexió estratègica de l’entitat

Aquest mes de maig, membres del Patronat, els Ambaixadors de cada una de les comarques i representants de la Fundació Nous Cims van participar en la trobada anual de balanç i reflexió estratègica per tal de valorar el transcurs de l’activitat de la Fundació Impulsa i, alhora, posar focus als nous reptes que encara l’entitat pels propers anys.

A la sessió hi va participar membres del Patronat de la Fundació Impulsa, Carles Cuyàs, Andrea Carandell, Juli Ferrer, Ferran Castell, Oriol Lobo i Gil Sansalvador. A nivell d’Ambaixadors hi va participar Xavier Francàs (Berguedà), Xavier Carles (l’Anoia), Josep Maria Bagudà i Eduard Batlle (Gironès), Carme Tomàs (en representació de Salvador Ramon de Terrassa), Gerard Alberti (El Baix Empordà), Imma Riba (El Bages), acompanyada de Josep Oliva i Anna Guixà (Moianès). I per part de la Fundació Nous Cims ens va acompanyar Joel Ferrer i Laura Garcia.

Durant la sessió es van treballar 4 eixos estratègics de la Fundació: Captació i fidelització; Organització i metodologia d’intervenció; Relacions amb els actors d’interès; i Comunicació, reputació i posicionament. De cada un d’ells, els participants van poder expressar les seves inquietuds, així com les seves propostes de millora. De la dinàmica participativa van sortir molt bones idees que des de l’equip es treballaran per a portar-les a terme i fer de la Fundació Impulsa una entitat territorialment ben consolidada i amb una projecció de poder ajudar qualsevol jove de Catalunya, amb motivació però en situació de vulnerabilitat, perquè pugui estudiar un cicle de Formació Professional.

A grans trets, la Fundació Impulsa encara el final de curs 2023 – 2024 amb grans fites aconseguides com ha estat l’entrada al Gironès pel proper curs 2024 – 2025, de la mà de l’Ambaixador Josep Maria Bagudà; i la consolidació per novè any consecutiu del Mètode Impulsa amb 317 joves becats en aquest curs, dels quals un 95% han continuat amb èxit els estudis. Enguany, es finalitza el curs amb 224 mentors actius dels 233 que van iniciar el curs.

Des de la Fundació agraïm la participació de totes les persones implicades, que de forma altruista dediquen part del seu temps a fer créixer la nostra entitat. Una bona manera de contribuir a la vida dels joves, perquè  cursin un cicle de formació professional i, alhora, puguin tenir les mateixes oportunitats.